دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید،دانلود سریال،دانلود فیلم با لینک مستقیم،دانلود رایگان فیلم و سریال،دانلود فیلم،دانلود فیلم سریال

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید،دانلود سریال،دانلود فیلم با لینک مستقیم،دانلود رایگان فیلم و سریال،دانلود فیلم،دانلود فیلم سریال

ترجمه مقاله مدیریت حمل و نقل با استفاده از مدل شبیه سازی اَوِنیو

عنوان انگلیسی مقاله: Implementation of Transportation Management Strategies AVENUE for developing countries
عنوان فارسی مقاله: پیاده سازی راهبردهای مدیریت حمل و نقل با استفاده از مدل شبیه سازی اَوِنیو در کشورهای در حال توسعه
چکیده ترجمه:
الگوهای حمل و نقل شهری هزینه‌های چشمگیری را هم بر شهرهای کشورهای درحال توسعه و هم در کشورهای توسعه‌ یافته تحمیل می‌کند. رشد ترافیک اتومبیل منجر به مشکلات جدی تراکم شده که به عنوان تنگنایی برای شهرهای درحال توسعه و بویژه مانعی  برای شهرهایی که پتانسیل رشد بالایی دارند، می باشد. بزرگراه‌ها، تحرّک شهرها را افزایش داده گرچه به عنوان چالشی پیش روی سیستم بزرگراه‌های شهری به منظور برآورده کردن نیازهای روزافزون شهرهای درحال توسعه و غلبه بر تراکم، می باشد. مستقیم ترین روش برای کاهش تراکم از طریق اصلاح زیرساخت ها با افزودن خطوط و پل‌های جدید که البته گرانترین راه‌ حل نیز هست، می باشد. راه‌حل‌های دیگری نیز وجود دارد که بر بهبود کارآیی زیرساخت های فعلی تاکید دارد. اصلاحات عملیاتی، مدیریت بهتر تصادفات، اجرای سیستم هوشمند حمل‌ونقل، ساماندهی موثر سیستم حمل ‌ونقل عمومی و سایر راهبردهای مدیریت حمل و نقل و بهره‌گرفتن از برخی راهبردهای در دسترس، از جمله این راه‌ حل‌ها می‌باشد. متاسفانه هیچ راه‌ حل کلی و راه علاجی برای این مسائل وجود ندارد و هرموقعیت به طور منحصر به فرد بوده  و نیازمند راه حل مدوّن می باشد.


ترجمه مقاله پیاده ­سازی سیستم­ های برنامه­ ریزی منابع سازمانی در صنعت آبجو سازی

عنوان انگلیسی مقاله: Implementation of enterprise resource planning systems in the Cypriot brewing industry
عنوان فارسی مقاله: پیاده ­سازی سیستم­ های برنامه­ ریزی منابع سازمانی در صنعت آبجو سازی قبرس

چکیده

هدف- هدف این مقاله بررسی عملکرد دو شرکت بزرگ کئو و کارلسیرگ (قبرس) در صنعت آبجو سازی قبرسی است که اخیراً سیستم­های برنامه­ ریزی منابع سازمانی ( ERP ) را در تلاش برای دستیابی به برتری رقابتی و افزایش سهم بازار معرفی نموده است.طراحی/متدولوژی/رویکرد- این مقاله مبتنی بر داده­هایی است که ازطریق مصاحبه­های فردی با مدیران ارشد دو شرکت گردآوری شده است.افته­ها- هر دو شرکت از جمله اولین سازمان­هایی در قبرس هستند که سیستم­های برنامه­ ریزی منابع سازمانی ( ERP ) را پیاده سازی نموده­اند و درنتیجه یک رابط برای مدیریت تمامی عملیات­هایشان در اختیار دارند- یعنی از ورود سفارش­های فروش گرفته تا هماهنگی حمل و خدمات پس از فروش به مشتری. سیستم جدید منافع قابل ­توجهی را برای دو شرکت در تولید و هم در دیگر کارکردهای عملیاتی دربر داشته است.کاربردهای عملی- پیشنهادات متعددی برای دیگر شرکت­های قبرسی که پیاده ­سازی سیستم­های ERP‌ را درنظر دارند صورت گرفته است بطوریکه می توانند به حداکثر منافع از قبل پذیرش این سیستم­ها دست یابند.اصالت/ارزش- این مقاله برای اولین بار بررسی کرده است که چگونه دو آبجو سازی اصلی قبرسی سیستم­هایERP را پیاده­سازی نموده­اند و شباهت­ها و تفاوت­های میان این دو پیاده­سازی، و منافعی که این سیستم­ها برای این دو شرکت دربر دارند، مورد ارزیابی قرار داده­اند.


ترجمه مقاله تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی

عنوان انگلیسی مقاله: Impact of Organizational Commitment and Organizational Citizenship Behavior on Turnover Intentions of Call Center Personnel in Pakistan
عنوان فارسی مقاله: تأثیر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی روی قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن در کشور پاکستان
چکیده ترجمه:
این مقاله به بررسی تأثیر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی بر قصد جابجایی کارکنان پرسنل مرکز تلفن در پاکستان می پردازد. داده ها از ١١۴ پاسخ دهنده برای اندازه گیری تاثیر دو عامل بر روی قصد جابجایی مورد استفاده قرار گرفت. همبستگی و رگرسیون برای تحلیل رابطه قصد جابجایی با تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی مورد استفاده قرار گرفت. نتایج حاصل از مطالعه نشان داد که قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن در سازمانی بستگی دارد به تعهد سازمانی کارکنان داشته اما رفتار شهروندی بر قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن تاثیر قابل توجهی ندارد. نتایج در مورد فرهنگ های جمعی پاکستان و کاربردهای سیاسی برای مدیران، بحث می نماید.
مقدمه
حفظ و جذب کارکنان در مراکز تلفن، چالش بزرگی است. میانگین جابجایی ها به طور متوسط در هر سال بین ٣۵ و ۵٠ درصد است. هزینه های انسانی شامل استرس شغلی و فرسودگی شغلی از پرسنل مرکز تلفن به خوبی دلیل بر این ادعاست.
جابجایی پرسنل مرکز تلفن هزینه عملیات کسب و کار را افزایش میدهد. یک سوم از پرسنل مراکز تلفن کمتر از یک سال سابقه کار دارند. اگر اختیارات بالا و نظارت پایین وجود داشته باشد نسبت جابجایی ٩٪ است. درحالی که نتایج نظارت بالا با اختیارات کم به جابجایی ٣٧ درصد منجر می شود. پرسنل مراکز تلفن اغلب کارکنان خط مقدمند که در تعامل با مشتریان هستند و همیشه توسط مدیریت تحت مراقبت و نظارت هستند.
بر اساس این مطالعه ما بر این موضوع متمرکز شده و تاثیر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی در قصد جابجایی پرسنل مراکز تلفن در پاکستان را تحلیل می نماییم.  هدف از این مطالعه ارائه دستورالعمل هایی برای متخصصان منابع انسانی برای کنترل و جابجایی کارکنان است. متخصصان منابع انسانی در مراکز تلفن، همواره در جستجوی راه های موثری می باشند که از طریق آن آنها بتوانند راه حل های انعطاف پذیری برای کنترل نسبت جابجایی نیروی کار ارائه دهند. همانطور که ما مشاهده می کنیم؛ مراکز تلفن در بازاریابی خدمات با هدف گرفتن سهم بازار بسیار زیاد تقویت می شوند. نمایندگی های مراکز تلفن در یک موقعیت خوب برای حفظ کسب و کار فعلی، ترویج کسب و کار جدید، و توسعه روابط مشتری برای آینده هستند.

ترجمه مقاله کارآفرینی و مدیریت منابع انسانی

عنوان انگلیسی مقاله: Human resource management and corporate entrepreneurship
عنوان فارسی مقاله: مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی شرکت
چکیده ترجمه:
هدف: هدف از این مقاله معرفی موضوع خاص “مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی شرکت ” می باشد.
طرح / روش/ رویکرد: در این مقاله موضوع خاصی بحث شده، که به بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی از دیدگاههای مختلف، با رویکردها و استفاده از زمینه های مختلف تجربی می پردازد.
یافته ها: مقاله بر عوامل مختلف مدیریت منابع انسانی رفتار کارآفرین و نفوذ آنها روی کارآفرینی شرکت تأکید دارد.  نتایج از زمینه های مختلف تجربی همانند شرکت های کوچک و متوسط، مطالعات موردی، سرمایه گذاری مشترک در ایالات متحده آمریکا، چین، و اسپانیا، در میان دیگران، کمک مهمی به تحقیقات قبلی نموده است.
اصالت/ارزش: این مقاله در مورد فصل مشترک و ارتباط بین منابع انسانی مدیریت و کارآفرینی شرکت بحث می نماید.  منابع انسانی نقش اساسی در این زمینه ایفا می نماید تا آنجا که می تواند مشوق و یا مانع کارآفرینی شرکت شود.
اهمیت نوآوری برای توسعه اقتصادی و اجتماعی چیزی است که عموما پذیرفته شده است. تغییرات محیطی و افزایش رقابت در میان موسسات؛ شرکت ها را وادار نموده که دائما برای کسب موفقیت به دنبال نوآوری باشند. در این میان موسسات بایستی انعطاف پذیری خود را بهبود دهند و مزیت های رقابتی را با پرورش کارآفرینی از طریق عملیاتشان بدست آورند.
کارآفرینی نقش ضروری در بهبود بهره وری و ترویج رشد اقتصادی ایفا می نماید. تعاریف بسیاری برای کارآفرینی در سطح شرکت وجود دارد، اگر چه تمامی آنها مبتنی بر مقالات ابتدایی از میلر و استیونسون می باشد میلر (١٩٨٣)  اشاره می کند که رفتار کارآفرینانه شامل نوآوری، پیش فعال بودن و ریسک پذیری است . استیونسون یک چشم انداز منابع و مهارت اتخاذ می کند، و در نظر دارد که رفتار کارآفرینانه در دستیابی و بهره برداری از فرصت های بازار است.

نرم افزار تهیه صورت وضعیت - نسخه جامع سال 93


نرم افزار تهیه صورت وضعیت - نسخه جامع سال 93

قیمت:650000ریال

موضوع:

نرم افزار تهیه صورت وضعیت - نسخه جامع سال 93

فرمت فایل: xlsm

قابل توجه پیمانکاران ، مشاوران و کارفرمایان محترم:

با نرم افزار اکسل به راحتی صورت وضعیت پروژه های خود را تهیه و تنظیم نمایید. مطمئن باشید این نرم افزار را در هیچ کجای اینترنت نخواهید یافت.

نرم افزارهای سایتهای دیگر با قیمت 39 هزار تومان و تنها شامل یک فهرست بها بفروش می رسند. با این حساب قیمت تمامی فهارس بها با اعمال تخفیف بالای 400 هزار تومان(!!) و شامل 15 فایل خواهد بود.
اما این محصول جامع در یک فایل و با قیمت استثنایی 65 هزار تومان ارائه می گردد.

اگر شک دارید کافیست در گوگل جستجو نموده و در صورتیکه نرم افزار ارزانتری یافتید، بدون درنگ خریدتان را از آنجا انجام دهید.

این نرم افزار شامل تمامی فهارس بهای سازمان مدیریت می باشد. (شامل ابنیه، برق، مکانیک، راه، راهداری، آبخیزداری، شبکه توزیع، توزیع آب روستایی، خطوط انتقال آب، آبیاری تحت فشار، آبیاری و زهکشی، شبکه فاضلاب، سدسازی، چاه و قنات) با این فایل اکسل می توانید صورت وضعیت پروژه تان را بر اساس تمامی فهارس بهای سال 93 تحت نرم افزار اکسل تهیه و تنظیم نمایید. در صورت خرید این نسخه و درخواست شما مبنی بر داشتن | فایل اکسل صورت وضعیت فهرست بهای 88 و 92 | ، این محصول با دریافت هزینه اندکی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

برخی قابلیتهای این نرم افزار تحت اکسل عبارتند از:


- وجود فرمت اکسل تمامی فهارس بهای سال 93 در یک شیت
- تهیه گزارش ریزمتره و خلاصه متره
- تهیه برگه مالی و خلاصه فصول
- اقلام فاکتوری و خلاصه فهرست و خلاصه وضعیت
- تنظیم سربرگ تمامی گزارشات





روش کار:

1- برای این کار در مرحله اول مشخصات پروژه (نام پروژه، کارفرما، پیمانکار، مشاور، شماره قرارداد و ...) وارد می شود.
2-در مرحله دوم فهرست بهای مد نظرتان را انتخاب نموده (تمامی 15 فهرست بهای ابلاغی سال 93 درون فایل اکسل موجود است)

3- سپس در شیت ریزمتره با ورود شماره آیتم، شرح و بهای واحد آیتم توسط نرم افزار شناسایی خواهد شد. احجام کار را در ادامه وارد می نمایید.
4- با پایان ورود ریزمتره گزارشات شما با تنها چند کلیک آماده خواهد شد. تصاویر نمونه گزارشات را مشاهده نمایید.






توجه: بدلیل جامع بودن این نرم افزار محاسبات حمل مصالح در آن لحاظ نشده است اما در صورت خرید این محصول، فایلهای اکسلی (فقط جهت کمک به انجام محاسبات حمل) بصورت رایگان به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ضمنا جهت جلوگیری از سو استفاده های احتمالی جهت راه اندازی نرم افزار روی هر رایانه نیاز به کد نصب خواهید داشت که از طریق پیامک برای خریداران ارسال میگردد. این کد نصب تنها سه بار به هر مشتری ارائه خواهد شد و ارائه کدهای بیشتر مشمول 20 هزار تومان هزینه (به ازای نصب روی هر رایانه) خواهد بود.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید