دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید،دانلود سریال،دانلود فیلم با لینک مستقیم،دانلود رایگان فیلم و سریال،دانلود فیلم،دانلود فیلم سریال

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید،دانلود سریال،دانلود فیلم با لینک مستقیم،دانلود رایگان فیلم و سریال،دانلود فیلم،دانلود فیلم سریال

ترجمه مقاله ارتباط حاشیه رقابت ، مدیریت دانش و برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP)

عنوان انگلیسی مقاله: Enhancing Competitive Edge Through Knowledge Management in Implementing ERP Systems
عنوان فارسی مقاله: افزایش حاشیه رقابت از طریق مدیریت دانش در پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP)
چکیده ترجمه:
در این تحقیق ما با استفاده از داده های ۱۷۰ شرکت تولیدی، پنج تسهیل کننده برای مدیریت دانش در محیط برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) شناسایی کردیم. علاوه بر این، ارتباط بین مدیریت دانش و مزیت رقابتی شرکت های تولیدی در محیط تجارت الکترونیکی را بررسی کردیم. نتایج مطالعه نشان می دهد که پذیرش آمادگی سازمان برای مدیریت دانش، آموزش کارکنان و یادگیری، اطلاعات و شبکه داده، فرایند اشتراک دانش و وارسی دانش به عنوان تسهیل کننده های مدیریت دانش، اثر هم افزایی مثبتی روی مزایای رقابتی موسسات دارند.
مقدمه :
 افزایش سرعت و قدرت کامپیوترها و سیستم های اطلاعاتی با توسعه سیستم های اطلاعاتی پیشرفته موسسات تلاقی پیدا کرده و روش های اداره دانش آنها و دارایی های فکری در یک محیط تجارت الکترونیکی تغییر داده است. در سال های اخیر تجارت الکترونیکی به عنوان روش جدید هدایت کسب و کار در بازار رقابتی شناخته شده است. به عنوان یک جز مهم از تجارت الکترونیکی، سیستم های برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) با ناحیه های کارکردی کسب وکار مانند بازاریابی و فروش، تولید، دارایی، منابع انسانی و مدیریت مالی یک شرکت و تأمین کنندگان و مشتریان مربوطه در سلسله مراتب زنجیره تأمین ادغام شده است

در طی دهه گذشته سیستم های برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) جایگزین سیستم های Legacy در بیش از ۵۰۰ شرکت Fortune شده اند. هزینه برای سیستم های برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) از سال ۱۹۹۰ بیشترین بخش سرمایه گذاری در IT را به خود اختصاص داده است و در بیش از ۶۰% از شرکت های چند ملیتی پیاده سازی شده است. بازده نگهداری بازار برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) 17.2$  میلیارد دلار در سال ۱۹۹۸ بود. حتی شرکت های نرم افزاری اصلی ایالات متحده نیز تولیدات برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) را پذیرفتند. برای مثال IBM و مایکروسافت هم اکنون اکثر نرم افزارهای کسب و کارشان SAP R/3 ER هست. اخیراً برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) در بخش بازار موسسات کوچک و متوسط به علت اهمیت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و مدیریت زنجیره تأمین (SCM)


ترجمه مقاله ارزیابی اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات

عنوان انگلیسی مقاله: Effects of perceived service fairness on emotions, and behavioral intentions in restaurants
عنوان فارسی مقاله: اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آنها در رستوران ها
چکیده ترجمه:
هدف- این پژوهش به ارزیابی روابط متقابل میان درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات در رستوران ها، احساسات و نیت های رفتاری شان کمک می کند.
طرح تحقیق/ روش شناسی/ روش تحقیق- داده های این پژوهش در دو رستوران تصادفی در امریکا گردآوری شده اند. برای تجزیه و تحلیل داده¬ها، پیرو مدل دو مرحله ای اندرسون و گربینگ، از دو روش مدل اندازه گیری و مدل ساختاری استفاده شده است.
یافته ها- این پژوهش برمبنای مدل محرابیان- راسل، نقش های متفاوتی را برای ادراک مشتریان از انصاف و ارتباط آن با احساسات و نیت های رفتاری نشان می دهد. مشخص شد که ارائه قیمت های معقول و فراهم آوردن خدمات کارامد و به موق،ع کلید رفع احساسات منفی است. به طور همزمان، یافته ها نشان می دهند که ارائه خدمات ملموس با کیفیت بالا و خدمات ناملموس در ایجاد احساسات مثبت در مشتریان و سرانجام در مشاهده رفتارهای مطلوب از آن ها در آینده نقش حیاتی دارند.
محدودیت های تحقیق/ مفاهیم- داده ها تنها از رستوران های غذاخوری گردآوری شده اند. لذا، تعمیم داده ها برای دیگر بخش ها در صنعت رستوران داری ممکن است امکان پذیر نباشد.
مفاهیم عملیاتی- نتایج این پژوهش می توانند به مدیران رستوران ها در ارائه راهبردهای موثرتر و کارآمدتر برای اطمینان دادن به مشتریان نسبت به منصف بودن شان کمک کند، که پیامد آن حفظ مشتری و سودآوری است.
اصالت/ ارزش – در مقایسه با تحقیق های پیشین در حوزه انصاف، که منحصرا بر اجرای عدالت و انصاف پس از شکست و بازیابی خدمات تاکید داشته اند، این پژوهش به منظور ارائه تصویری ارزشمندتر از انصاف در ارائه خدمات، تمامی جنبه های ارائه خدمت به مشتری (با وجود شکست خوردن یا شکست نخوردن خدمت ارائه شده) را لحاظ می کند. همچنین، با روشن کردن مفهوم “انصاف” به عنوان یک اصل بدهی در ارزیابی خدمات در رستوران ها، کمک های شایانی به ادبیات موضوعی بازاریابی خدمات و رفتار مصرف کننده می کنیم.

ترجمه مقاله سیستم های مدیریت کارکنان و مدیریت منابع انسانی (HRM)

عنوان انگلیسی مقاله: Employee management systems and organizational contexts a population ecology approach

عنوان فارسی مقاله: سیستم های مدیریت کارکنان و زمینه های سازمانی؛ رویکرد اکولوژی

چکیده ترجمه:
هدف: هدف از این مقاله ایجاد مدلی تئوریک از ویژگی¬ها و عوامل تعیین¬کننده¬¬ شکل¬های مختلف مدیریت کارکنان، مدیریت ساده، مدیریت پرسنل و مدیریت منابع انسانی (HRM) می¬باشد.
رویکرد؛ روش¬شناسی، طراحی: این مقاله براساس کاری در رابطه با مدیریت منابع انسانی از طریق یکپارچه¬سازی مدیریت انتقادی، اکولوژی جمعیت و روابط صنعتی و به منظور توسعه مدلی مفهومی از خصوصیت مدیریت کارکنان و عوامل تعیین¬کننده¬اش می¬باشد.
نتایج: این چارچوب، گامی حائز اهمیت به سوی تفکر درباره¬ عوامل تعیین¬کننده و خصوصیت سیستم¬های مدیریت کارکنان ارائه می¬دهد.
کاربردهای عملی: نوع¬ شناسی از ۶ شکل مدیریت کارکنان در هر دو زمینه های متحد و غیرمتحد ایجاد شده است. این مقاله تجدیدنظری به رویکرد جهانی HRM محسوب می¬شود و دیدگاهی از فنون مدیریت کارکنان و عوامل عیین¬کننده¬اش ارائه می¬دهد.
ارزش، اصالت: با وجود قانون¬مندی تحقیقات HRM، بحث اندکی در باب نقش زمینه در تحت تأثیر قراردادن ویژگی HRM یا مدیریت کارکنان در کل وجود دارد. این مقاله به دنبال جستجوی چگونگی تأثیرگذاری زمینه سازمانی بر خصوصیات مدیریت کارکنان به واسطه¬ تئوری اکولوژی جمعیت، می باشد.

ترجمه مقاله مدیریت روابط کارکنان ( استفاده از فناوری اطلاعات )

عنوان انگلیسی مقاله: Employee relationship management- Realizing competitive advantage through information technology
عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط کارکنان – درک مزیت رقابتی با استفاده از فناوری اطلاعات
چکیده ترجمه:
مدیریت روابط کارکنان (ERM) ، روند نوظهوری را در رابطه با مدیریت منابع انسانی با ساخت و حفظ روابط فردی و متقابلاً روابط ارزشمند با کارکنان بر مبنای فناوری اطلاعات تشکیل می دهد. اگرچه این روند تازه تأسیس و رو به رشد است ولی با توجه به مدیریت روابط کارکنان، دانش و توافقات کمی در رابطه با مدیریت روابط کارکنان (ERM) موجود می باشد. بنابراین، مقاله پیش رو بر این تلاش استوار است تا مفاهیم و کاربرد این تحقیق را روشن و بیان سازد. اجزای تشکیل دهنده و استراتژیکی، موئلفه های فناوری و فرایندی در مدیریت روابط کارکنان، مشتق شده و بر اساس نظریه مدیریت ارتباط با ارباب رجوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. به عنوان نتیجه، یک طرح کلی از مفهوم جالب و قابل توجه ارائه می گردد. بر اساس طرح مذکور، پیامدهای عمده برای جزییات مفهومی بیشتر، اساس تئوری و ارزیابی تجربی از مدیریت روابط کارکنان به منظور ارائه دستورالعمل هایی برای تحقیقات آتی، بدست آمده است.
مقدمه :
برای برهه ای از زمان، پیشنهاداتی مبتنی بر چگونگی مدیریت منابع انسانی شکل گرفت که به آن ERM یا مدیریت ارتباط با ارباب رجوع میگویند. در واقع، ERM با استفاده گسترده ای از مدیریت روابط کارکنان یا CRM بوجود آمده و هدفش در انتقال اصول ساختار ارتباط بر اساس فناوری برگرفته از ارباب رجوع تا حیطه ی پرسنل می باشد. در نتیجه یک مفهوم کلی از، ERM را به عنوان راهکار، برنامه و فناوری کارآمدی در مدیریت اینکه شرکت ها چگونه با کارکنان فعلی و سابق خود مرتبط هستند ، برداشت می کند. مانند هر مفهوم جدید دیگری از مدیریت، ERM به عنوان یک رویکرد کارآمدی مورد بررسی قرار میگیرد که ارزش های متقابلی را برای کارمندان و کارفرمایان ارائه می دهد. ارزش های عمده ای که به کارکنان وعده داده شد ، داشتن بیشترین رضایت مندی از نیازهای فردی شان بود، در حالی که تمایل، بقا، انگیزه و عملکرد فزاینده ی کارکنان، ارزش های وعده داده شده به کارفرمایان هستند. تا کنون ERM عمدتا توسط دست اندر کارانی چون مشاوران و فروشندگان نرم افزار ترویج داده شده است.

طرح توجیهی تولید نخ متوسط تا ضخیم از ضایعات نساجی


طرح توجیهی تولید نخ متوسط تا ضخیم از ضایعات نساجی

قیمت:100000ریال

موضوع :

طرح توجیهی تولید نخ متوسط تا ضخیم از ضایعات نساجی (با ظرفیت 150 تن در سال )

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمــه:

در این طرح از فرایند تولید نخ در ماشین ریسندگی اصطکاکی استفاده می شود . از این روش برای تولید نخ های نمره 1 تا 25 متریک استفاده می‌گردد و نخ های ضخیم نیز معمولا برای تولید و بافت پتو و سایر منسوجات ضخیم به کار می‌رود.برای تولید این نخ‌ها از الیاف طبیعی و مصنوعی و مخلوط آنها و نیز الیاف مخلوط حاصل از ضایعات نساجی استفاده می‌گردد. فتیله های حاصل از از ماشین کاردینگ ، ورودی دستگاه را تشکیل می‌دهند . این فتیله ها ابتدا توسط یک جفت غلطک تغذیه وارد قسمت کاردینگ می‌گردند. سیلندر کارد که از پوشش سوزنی برخوردار است موجب می‌گردد که الیاف از یکدیگر جدا شده و به صورت رشته رشته درآیند .رشته های ایجاد شده توسط نیروی گریز از مرکز کارد و به کمک مکش از کاردینگ جدا شده و به خط جدایی و سیلندر مشبک وارد می‌گردد. این دو سیلندر مشبک توسط یک تسمه موتور به حرکت درآمده و در یک جهت گردش می‌نمایند . حرکت هم جهت دو سیلندر موجب می‌گردد یک نیروی اصطکاکی مکانیکی در خط جدایی ایجاد گردد. این نیروی اصطکاکی باعث می شود که رشته های حاصل از قسمت کاردینگ ابتدا برروی یکدیگر قرار گرفته و سپس به دور هم تابیده گردند. مکیدن هوا از درون شبکه های دو سیلندر مشبک به انجام پروسه و جدا نمودن گرد و غبار و ضایعات از الیاف کمک می‌کند.به منظور تولید نمودن نخ های مقاوم تر در هنگام تولید نخ با الیاف حاصل از ضایعات نساجی و یا سایر موارد خاص این دستگاه قادر است که یک نخ مغزی بین الیاف قرار داده و الیاف را به دور آن بتاباند. ماشینی که درریسندگی نخ به روش اصطکاکی مورد استفاده قرار می‌گیرد بنام ماشین DREF2 نامیده می شود. این دستگاه قادر است که انواع مختلف الیاف طبیعی –نوعو مخلوط آنها با الیاف مصنوعی را تولید نماید.نخ های حاصل از این دستگاه در قسمت خروجی به دور یک بوبین استوانه ای پیچیده می‌شود . وزن هر بوبین پس از پیچیدن نخ بالغ بر 6 تا 8 کیلوگرم است که مستقیما توسط ماشینهای بافندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید