موضوع :
آئین نامه آموزشی دوره های کاردانی و کارشناسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
فهرست مطالب
تصویب نامه شورای عالی برنامه ریزی
مشروطی(ماده27) 9
اخراج دانشجوی مشروط(ماده29) 9
مقدمه(روش اجرا)
الف مشمول آئین نامه دوره کارشناسی ارشد
تعریف
پیوسته(ماده 32) 10
فصل اول: شرایط ورود و نام نویسی 1
شرایط ورود(ماده1) 1
نام نویسی(ماده2) 1
منع تحصیل همزمان(ماده4) 2
بورسیه و همسر یکی از کارکنان دولت
فصل دوم: نظام آموزشی 2
تعریف واحد(ماده5) 2
سال تحصیلی(ماده6) 3
حدود اختیارات دانشگاه(ماده7) 3
دروس انتخابی(ماده8) 3
ساعات حل تمرین(ماده9) 3
فصل سوم: واحدهای درسی و طول
مدت تحصیل 4
تعداد واحد 4
تعداد واحد انتخابی در یک نیمسال 5
دروس پیشنیاز(ماده12) 5
طول دوره(ماده13) 5
فصل چهارم: حضور و غیاب 6
حضور در جلسات درس 6
غیبت در امتحان 6
فصل پنجم: حذف و اضافه 6
حذف و اضافه(ماده17) 6
حذف اضطراری(ماده18) 7
فصل ششم: ارزیابی پیشرفت تحصیلی دانشجو7
معیارهای ارزیابی 7
درس ناتمام(ماده 23) 8
اعلام نمرات(ماده24) 8
میانگین نمرات(ماده26) 8
فصل هفتم: مرخصی تحصیلی و انصراف
از تحصیل
مرخصی تحصیلی 10
انصراف از تحصیل 11
مرخصی تحصیلی همسر دانشجوی 11
فصل هشتم: انتقال 12
تعریف انتقال(ماده38) 12
کمیته انتقال(تبصره4 ماده 39) 12
انتقال فرزندان اعضای هیأت علمی 13
انتقال دانشجویان ایرانی خارج از کشور13
فصل نهم: دانشجوی مهمان 14
فصل دهم: تغییر رشته 15
تغییر رشته الزامی 17
فصل یازدهم : پذیرش واحدهای درسی18
فصل دوازدهم: فراغت از تحصیل 18
تاریخ فراغت از تحصیل(تبصره1 ماده64)19
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات درتوسعه آموزش و دانش
قیمت:50000ریال
موضوع :
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات درتوسعه آموزش و دانش با تاکید برنقش کتابخانه های مجازی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
مقدمه
انسانها از اولین لحظات زندگی درحال تلاش و تکاپو هستند. دلایل مختلفی برای این تلاش وجود دارد. عده ای درجستجوی نان و عده ای درصدد کسب نام هستند.عده ای مجموعه ای ازخواسته ها را می طلبند. نقطه مشترک تمام این تلاشها نیازاست و این تکاپو جهت تامین نیازها صورت میپذیرد.نیازاست که شخص را به تحرک وا میدارد و به کارهای فرد جهت میدهد.
هرخدمتی که ارائه شود و هرنیازی که تامین گردد یک محصول است که میتواند شامل عقاید-مکانها-خوراک-پوشاک و اطلاعات باشد. یکی ازاساسی ترین نیازهای بشر دسترسی به اطلاعات است. تا اطلاعات وجود نداشته باشد- امکان تامین هیچ یک ازنیازهای بشری وجود ندارد. پس به گونه ای میتوان عنوان کرد که اطلاعات مادر تمام نیازهای بشری میباشد. اطلاعات عنصری است که همواره با بشر همراه بوده است- ولی به دلیل محدود بودن نیازهای بشر چندان مورد توجه قرارنداشت. با برقراری ارتباط میان جوامع و پدید آمدن نیازهای مختلف و ابداعات گوناگون-اطلاعات نیز اهمیت پیدا کرد تا آنجا که بشر وارد دوره ای شد که آنرا عصراطلاعات نامید
یادگیری
قیمت:200000ریال
موضوع :
یادگیری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
مقدمه :
یادگیری تغییر نسبتا دایمی در رفتار است که در نتیجه تمرین حاصل شده است. تغییراتی در رفتار که حاصلاش (و نه تمرین) ، با شرایط موقت جاندار (مثل خستگی یا حالات ناشی از مصرف برخی داروها) باشند مشمول این تعریف نمیشود
نقش یادگیری در همه صحنههای زندگی نمایان است. یادگیری نه تنها در آموختن خاص مطالب درسی ، بلکه در رشد هیجانی ، تعامل اجتماعی و حتی رشد شخصیت نیز دخالت دارد. مثلا یاد میگیریم از چه چیزی بترسیم، چه چیز را دوست بداریم. چگونه مودبانه رفتار کنیم و چگونه صمیمیت نشان دهیم.
آزمایشگاه مکانیک سیالات: آزمایش رینولدز
قیمت:20000ریال
موضوع :
آزمایشگاه مکانیک سیالات
آزمایش رینولدز
فایل word قابل ویرایش
هدف آزمایش : برسی نوع حرکت سیال و بدست آوردن محدوده جریان آرام و آشفته
تئوری آزمایش :
یکی از انواع تقسیم بندی جریان، حرکت لایه ها می باشد که بر اساس سه نوع جریان، قابل تفکیک است:
- جریان آرام (Laminar)
- جریان انتقالی (Transition)
- جریان آشفته (Turbulent)
در جریان آرام حرکت سیال در حرکت لایه ها خلاصه می شود. در این جریان هر لایه به نرمی روی لایه مجاور خود می لغزد. مبادله ممنتوم در سطوح لایه های مختلف توسط مولکول ها صورت می گیرد. در جریان آشفته حرکات بسیار نامنظم ذرات با تبادل شدید مومنتوم در جهت عمود برحرکت مشاهده می شود.در این جریان کار انتقال ممنتوم از لایه ای به لایه دیگر توسط توده ذرات صورت می گیرد و در واقع حرکت ذرات به حرکت مولکول ها اضافه می شود. حالت گذرا مرز بین این دو حالت است .
دستگاه طوری ساخته شده است که توسط آن می توان جریان مایع را دریک لوله بطورکامل مشاهده کرد و محاسبات لازم نوع جریان را تعیین نمود .
آزمایشگاه مکانیک سیالات : آزمایش افت اصطکاک در لوله
موضوع:
آزمایشگاه مکانیک سیالات
آزمایش افت اصطکاک در لوله
فایل word قابل ویرایش
هدف آزمایش :
هدف ازاین آزمایش بررسی قوانین موجود در مورد مقاومت اصطکاکی در مقابل حرکت سیال بر حسب نوع جریان می باشد . همچنین می توان توسط معادله پواسلی(Hagen-poiseuille) برای جریان آرام ( لایه ای ) ضریب ویسکوزیته و توسط رابطه دارسی ضریب اصطکاک را تعیین نمود .
تئوری آزمایش :
افت انرژی در اثر اصطکاک در داخل یک لوله مستقیم بصورت کاهش فشار ظاهر می شود. اگر جریان مایعی از لوله شکل (1)عبور کند اختلاف ارتفاع سطوح مایعات (h ) در پیزومتر های A و B معرف افت انرژی اصطکاکی یا افت فشار ( به ازاء واحد وزن سیال جاری ) می باشد .
نظر به اینکه بعد افت فشار به ازاء واحد وزن سیال دارای بعد طول است به آن افت هد یا افت ارتفاع هم می گویند.