دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید،دانلود سریال،دانلود فیلم با لینک مستقیم،دانلود رایگان فیلم و سریال،دانلود فیلم،دانلود فیلم سریال

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید

دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود فیلم جدید،دانلود سریال،دانلود فیلم با لینک مستقیم،دانلود رایگان فیلم و سریال،دانلود فیلم،دانلود فیلم سریال

ترجمه مقاله مدیریت رابطه مشتری به عنوان یک فرایند تجاری


ترجمه مقاله مدیریت رابطه مشتری به عنوان یک فرایند تجاری

قیمت:150000ریال

موضوع :

ترجمه مقاله مدیریت رابطه مشتری به عنوان یک فرایند تجاری

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

Abstract

خلاصه

Purpose

هدف

Increasingly, customer relationship management (CRM) is being viewed as a strategic, process-oriented, cross-functional, and value-creating for buyer and seller, and a means of achieving superior financial performance.

به مقدار زیاد و قابل توجهی مدیریت کردن رابطه مشتری (CRM) به عنوان یک روش، فرایند جهت دار، با چندین عملکرد متقاطع، ارزش گذار برای خریدار و فروشنده و به معنای یک سطح کارایی مالی برتر مشاهده شده است.

However, there is a need for a more holistic view of cross-functional as it relates to CRM.

به هر حال یک نیاز برای بشتر کل نگری از نقطه نظر دیدگاه عملکرد چندگانه و متقاطع وجود دارد چنان چه آن مرتبط با CRM می باشد.

The purpose of this paper is to describe a macro level cross-functional view of CRM and provide a structure for managing business-to business relationships to co-create value and increase shareholder value.

هدف از این مقاله توصیف کردن یک سطح بزرگ تری از عملکرد چندگانه و متقاطع از نقطه نظر CRM می باشد که یک ساختار را برای مدیریت کردن روابط تجاری برای ایجاد کردن دوگانه ارزش و افزایش دادن ارزش سهامدار فراهم می سازد.

Design/methodology/approach

طراحی/ روش شناسی/ دیدگاه

In order to identify the sub-processes of CRM at the strategic and operational levels as well as the activities that comprise each sub-process, focus group sessions were conducted with executives from a range of industries.

به منظور تعیین کردن تحت فرایندهای CRM در سطوح اجرایی و استراتژیک و به علاوه فعالیت هایی که هر تحت فرایند را مقایسه می کنند، جلسات گروه بر روی اجرایی شدن محدوده ای از صنایع متمرکز گشت.

The focus groups were supplemented with visits to companies identified in the focus groups as having the most advanced CRM practices.

گروه های متمرکز کننده با بازدید کردن از شرکت های تعیین شده در گروه های متمرکز کننده به عنوان داشتن بیشترین پیشرفت CRM تکمیل گشتند.

پروژه کارشناسی ارشد

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 33 صفحه


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید